Reklama na Facebooku i w Google – jedne z najskuteczniejszych sposobów pozyskiwania klientów
Reklama w Internecie przeszła olbrzymią ewolucję w ostatnich latach, a dziś marketing internetowy może korzystać z bardzo wielu narzędzi i portali do promocji produktów i usług w Internecie. Jednymi z najpotężniejszych narzędzi są tu reklamy Google Ads i Facebook Ads, gdyż ci dwaj giganci razem wzięci charakteryzują się olbrzymim zasięgiem.
Reklama w Internecie za pomocą Google Ads
Google to bez wątpienia światowy lider w dziedzinie, jaką jest reklama internetowa Dzięki wysokiej jakości algorytmom i innym narzędziom, reklamy internetowe w nim tworzone charakteryzują się wysoką skutecznością, pod warunkiem, że zaprojektowane są w sposób przemyślany i w pełni profesjonalny.
Działanie Google Ads sprowadza się do wyświetlenia naszej reklamy w momencie, kiedy ktoś szuka produktów lub usług podobnych do tych oferowanych przez nas. Nie ma więc tu miejsca na przypadkowe wyświetlenia – najczęściej reklama wyświetli się użytkownikom, którzy należą do pożądanej grupy docelowej, a stąd pozostaje już tylko jeden krok do konwersji.
Do korzystania z Google Ads nie jest konieczne posiadanie dużego budżetu. Usługa ta jest niezwykle elastyczna i pomaga ustawić dokładne sumy, które możemy przeznaczyć na reklamę. Nie wyda się więc ani złotówki ponad to, na co można sobie pozwolić, dlatego też Google Ads to usługa dobra zarówno dla wielkich biznesów, jak i dla najmniejszych firm.
Reklama internetowa na Facebooku – Facebook Ads
Jednym z najpotężniejszych narzędzi reklamowych, jakie zna marketing internetowy, jest reklama na Facebooku, czemu służy usługa Facebook Ads. Jest ona niezwykle skuteczna, gdyż Facebook dzięki zbieraniu dokładnych informacji o swych użytkownikach i ich preferencjach umożliwia bardzo dokładne targetowanie. I znów także w tym przypadku nie ma mowy o losowym wyświetlaniu się naszych reklam przypadkowym i niezainteresowanym oferowanymi produktami i usługami osobom.
Olbrzymią zaletą obydwu usług reklamy w Internecie jest łatwość korzystania z nich i możliwość dokładnego określenia budżetu, co w połączeniu z niezwykle wysoką skutecznością sprawia, że nawet najmniejsze biznesy mogą odnotować spory wzrost klientów.
Do tego obaj giganci udostępniają wygodne aplikacje mobilne, które pozwalają zarządzać kampaniami oraz monitorować je na bieżąco, co jest kolejnym argumentem za tym, aby skorzystać z oferowanych przez nie możliwości.